לחצו כאן להשוואת מחירים
banner

משך ההליך- שעות בודדות
מספר מפגשים- כשני מפגשים לערך
זמן החלמה- מספר ימים
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים בכל הפה וביום אחד מתאימה ללקוחות שאיבדו את רוב השיניים בגלל ריקבון, עששת חריפה, מחלת חניכיים ועוד המעוניינים לחסוך זמן וכסף.

השתלת שיניים בכל הפה

משך ההליך- שעות בודדות
מספר מפגשים- כשני מפגשים לערך
זמן החלמה- מספר ימים
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים בכל הפה וביום אחד מתאימה ללקוחות שאיבדו את רוב השיניים בגלל ריקבון, עששת חריפה, מחלת חניכיים ועוד המעוניינים לחסוך זמן וכסף.

הפה הוא חלק בלתי נפרד מהפנים שלנו ולכן חשוב מאוד, שהוא יהיה אסתטי, שנרגיש בטוחים לדבר ושלא נחשוש בכל פעם מחדש כשנרצה לחייך. המטרה העיקרית שתעמוד לנגד הרופא המטפל, היא החזרת התפקוד המלא לפה, תוך שיפור רמת האסתטיקה ועד לקבלת פה מושלם. מטרת השיקום היא לבנות מחדש את מערכת השיניים שנפגעה או נשחקה ומצריכה פתרון אסתטי ופונקציונאלי לשיניים וללסתות.

נשאלת השאלה תוך כמה זמן ניתן לעבור השתלת שיניים בכל הפה ולסיים עם ההליך? ובכן, שיקום הפה הנו תהליך, הכולל טיפולים שונים ומגוונים: החל בכתרים והשתלת שיניים, דרך גשרי שיניים וטיפולי שורש, ועד השלמת כל השיניים שחסרות בפה. חלק מהטיפולים, הנם פשוטים (רופאי שיניים כלליים) וחלקם מורכבים יותר ומצריכים ידע ומיומנות גבוהה במיוחד (רופאי שיניים מומחים). בנוסף, קיימים טיפולים המתפרסים על פני חודשים וקיימים כאלו, שיכולים להסתיים במפגש אחד או שניים בלבד כאשר כל מקרה נשקל לגופו.

כדי להגיע למטרה הנעלה - קרי פה מלא בשיניים מתפקדות, ישנן מגוון שיטות שיקום מתקדמות המבוצעות בהתאמה אישית. התהליך המקובל והקלאסי של השתלת שיניים בכל הפה יכול להתבצע תוך מספר חודשים, ולרוב הוא מלווה באי נעימות מסוימת ובחוסר נוחות המתלווה להליך השיקום אולם כיום, ניתן לבצע השתלת שיניים בכל הפה וביום אחד בלבד תוך שימוש במספר שיטות חדשניות כגון אול און 4 / 6, העמסת שיניים מיידית, השתלה בזאלית ועוד, שיטות אותן נסקור בקצרה בהמשך המאמר.

נקודה למחשבה

חסרות לכם הרבה שיניים בכל הפה? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא מגבלות? השתלת שיניים בכל הפה זה הפתרון בשבילכם! חשוב רק שתעברו את ההליך ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם המומחים שלנו ע״י מילוי פרטים באתר.


כיצד רופאי השיניים מיישמים את ההליך?

באופן עקרוני ופשטני, במהלך טיפול אחד בלבד, מתבצעות העקירות הכירורגיות של השיניים (שלב הכנת הפה להשתלה). לאחר מכן, שותלים הרופאים את השתלים הדנטליים במקום השיניים שנעקרו ובאופן מיידי, מרכיבים מבנים ומרכיבים את הכתרים ישירות על המבנים.

חשוב לציין, כי גם במקרה שבו אנו נדרשים להרים את הסינוס או להיכנס להליך של מילוי עצם, ניתן לסיים את הטיפול עוד באותו יום ולהתקין שתלים, מבנים וכתרים. לשיטה זו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד: כ – 96% הצלחה ולכן אין ספק כי זו אסמכתא מהימנה ליעילותו של הליך מהפכני זה. ההחלטה על אופן ביצוע השתלת שיניים בכל הפה צריכה להיות מוטלת על רופאים מקצועיים בהשתלות שיניים. תפקידם העיקרי הוא להכריע את הכף, בהתאם למצבו הבריאותי ורצונו האישי של כל מטופל ומטופל.

נקודה למחשבה

חסרות לכם הרבה שיניים בכל הפה? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא מגבלות? השתלת שיניים בכל הפה זה הפתרון בשבילכם! חשוב רק שתעברו את ההליך ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם המומחים שלנו ע״י מילוי פרטים באתר.


למי מתאימה השתלת שיניים בכל הפה ביום אחד?

השיטה מתאימה למטופלים שעברו בדיקה מקיפה ומקצועית על ידי רופא, תוך התחשבות בכל המדדים הדרושים להשתלת שיניים בכל הפה כגון: מצב החניכיים, מצב צפיפות העצם והמצב הכללי של הפה. בנוסף לבדיקת גובה ורוחב העצם של הלסת, יש לעקוב אחר המדדים החשובים, שתפקידם לקבוע האם ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד.

יש מקרים שבהם מטופלים מציגים מקרים של שיקום הפה, המחייבים לבצע את הטיפול המורכב או השתלת השיניים ביום אחד ובעיקר הדברים אמורים לגבי: אנשים בעלי לסת שלמה אך מחוסרת שיניים, אנשים עם חוסר שן בודדת או מספר שיניים הממוקמות בקדמת הלסת, אנשים הסובלים מחרדה אמיתית מטיפולי שיניים (פוביה דנטלית), עבורם מומלץ לקצר תהליכים ולעבור את ההליך בהרדמה מלאה.

 

 


יתרונות בביצוע השתלת שיניים במפגש בודד

היתרונות למטופלים, בעיקר כשמדובר בטיפול מורכב, בהשתלות שיניים או במקרים של חרדה דנטלית, הם רבים: מבחינה רפואית, כאשר מבצעים את הליך ההשתלה מייד לאחר עקירת השן ומרכיבים את המבנה והכתר הזמני באותו הזמן, נמנע התהליך של איבוד העצם אשר בדרך כלל מתרחש בחודשים הראשונים. בנוסף, לאחר עקירת השן, ניתן “לעקוף” את ההליך הטבעי של ספיגת העצם בעקבות העקירה. התוצאה: השתל הדנטלי מתפקד, כמעט באופן מיידי, כמו שן טבעית, יתרון עצום שמאריך את חיי השתל.

מבחינה אסתטית, כאשר משתילים שיניים ביום אחד, נותנים למטופל את האפשרות לעבור הליך מורכב, אך בסופו של יום – לצאת עם מראה שיניים יפות ופה ללא סימני עקירה או רווחים בין השיניים. תרגישו נוח להרגיש יופי, התהליך אומנם מורכב, אך הוא מבוצע באופן מהיר, במינימום כאב ומקנה יתרון של אכילה מלאה וכמעט טבעית כבר בסוף יום הטיפול. לאחר מספר ימים, נהנה המטופל מהרגשה חדשה לחלוטין – כאילו לא בוצע ההליך. ולא פחות חשוב: הזמן הקצר והמהיר שמתבצעת הפרוצדורה, לעומת כ- 4 עד 6 חודשים (כאשר אין צורך בהשתלת עצם והרמת סינוס) בהליך השתלת שיניים רגיל.


הסבר על שיטת אול און 4

שיטת השתלת שיניים ביום אחד המתבססת על קיבוע של 4 עד 6 שתלים, מכונה גם שיטת Only On 4/6 או All on 4/6 אליהם מתחבר גשר מוברג או מודבק של 12 שיניים. זו שיטה הדורשת תכנון מוקפד במיוחד, ניסיון רב בכירורגיה ורמת ביצוע השיקום בצורה מדויקת. כל אלה, כדי להכין את הקרקע למצב שבו ניתן יהיה לבצע את הליך ההשתלה והשיקום עוד באותו היום.

במצב שבו יש כמות מועטה יחסית של עצם או במצב שבו איכות העצם לא במצב מספיק טוב, ההמלצה היא לבצע את שיקום הפה על גבי 6 מהשתלים (שתפקידו להחליף הליך שיקום על גבי 4 שתלים דנטליים) וזעאת כדי להגיע לחלוקת עומס מירבית על מספר נקודות העמסה. רק רמת מיומנויות והקפדה על ההליך המדויק, תבטיח את איכות הטיפול והצלחתו ומכאן החשיבות בבחירת מרפאת שיניים ורופאי שיניים מקצועיים. לקריאה מעמיקה יותר על שיטת אול און 4


השתלה בכל הפה והעמסה מיידית

כאשר קיימים ארבעה שתלים שאמורים לתמוך בתותבת שלמה, יש אפשרות לחבר ביניהם באמצעות בר (פס ממתכת שבולט מעט מעל החניכיים). לאחר מכן, מחברים לבר תותבת שלמה שהוכנה מבעוד מועד – הבר מחבר בצורה קשיחה בין השתלים הדנטליים, מקל על הלחץ והשחיקה ומאפשר לשתלי השיניים להיקלט בעצם הלסת באופן הטוב ביותר. בתנאים מסוימים, בשילוב עם עבודה מקצועית ומדויקת, יש אפשרות לבצע העמסה מיידית. למשל, במקרה של תותבת ללסת עליונה או במקרה של שן בודדת.

אחד מהיתרונות המשמעותיים של השתלה והעמסה מיידית, הוא במניעת הצורך בשחזור זמני ונשלף (תותבת) לאורך תקופת ההמתנה ובנוסף התוצאה האסתטית המועדפת המתקבלת. כמו כן, לא צריך לבצע פעולה כירורגית כדי לחשוף את השתל: מתאר החניכיים שמתקבל מסביב לשתל הופך ליציב ותורם לשמירה על הפפילות הסמוכות. התוצאות הקליניות הללו, מיתרות את הצורך בפעולות כירורגיות נוספות לשיפור מצב החניכיים.

יתרון בולט נוסף בהעמסת שתלים מיידיים הוא משך הריפוי שמצטמצם, פוחת הצורך בהתערבות ניתוחית ובשחזור מעבר נשלף. זהו פתרון קל יותר עבור המתרפא שתורם לשיפור איכות החיים שלו. העמסת שתלים מיידיים בכל הפה מתאפשרת לעיתים, ללא כל צורך בהרמת מתלה (Flapless surgery) ולכן, ההליך עשוי לא רק להוביל להפחתת משך הטיפול הכולל, אלא גם באופן משמעותי לשימור רקמות ושיפור התוצאות האסתטיות.


השתלת שיניים בזאלית בכל הפה

יוצרים חלל מתאים בעצם ע״י קדיחה בחניכיים ולאחר מכן מניחים את השתל הבזאלי (שתל מיוחד, ארוך ,השונה באופן משמעותי מהשתל / בורג טיטניום הרגיל שרובכם וודאי מכירים) בחלק הקשה של העצם ולא בעצם הספוגית. השתלת שיניים בכל הפה מצריכה בין 8 ל- 12 שתלים בזאליים ללסת כאשר מספר השתלים המדויק נקבע בהתאם לגודלה של הלסת. השתלה בזאלית מצריכה ברוב המקרים יותר שתלים מבשיטה הרגילה על מנת שהשיניים יהיו יציבות יותר כך שניתן יהיה לקבע את גשר השיניים הזמניות בצורה מיידית.

השתלה בזאלית בכל הפה מבוצעת בשלושה מפגשים ותוך כשבוע! לאחר ההשתלה עצמה נוטלים מטבע של הפה, ביום שלאחר ההשתלה חוזרים למרפאת השיניים להתאמות וכארבעה ימים עד שבוע לאחר ההשתלה מקבעים את השיניים הקבועות! לקריאה בהרחבה אודות טכניקת ההשתלה הבזאלית