לחצו כאן להשוואת מחירים
banner

משך ההליך- כ-15 דקות לשתל
מספר טיפולים- 5-2
זמן החלמה- מספר ימים
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים בלייזר תתאים לאנשים שאיבדו שיניים כתוצאה מריקבון, עששת חריפה, מחלת חניכיים וכדומה, המעוניינים בהחלמה קלה ומהירה יותר.

השתלות שיניים בלייזר

משך ההליך- כ-15 דקות לשתל
מספר טיפולים- 5-2
זמן החלמה- מספר ימים
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים בלייזר תתאים לאנשים שאיבדו שיניים כתוצאה מריקבון, עששת חריפה, מחלת חניכיים וכדומה, המעוניינים בהחלמה קלה ומהירה יותר.

רבות נכתב על ״נפלאות״ מכשירי הלייזר בתחומי הרפואה, החל מהליכים קוסמטיים בהם הסרת שיער, הסרת משקפיים, פילינג ועד לטיפולים רפואיים גרידא בהם משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת הזו. החל משנת 1960, בו התפתח הרובי לייזר, הוא החל להשתלב באיטיות גם לתוך עולם רפואת השיניים. כיום הוא מאושר על ידי ה- FDA האמריקאי לחיתוך עצמות, אמייל, דנטין ורקמות רכות.

הלייזר אושר גם לשימוש ברפואת שיניים, חניכיים, ניתוחי פה, שיקום, הסרת פצעים ולהורדת רמת הרגישות. בביצוע השתלות שיניים בלייזר הטיפול מתמקד בחתך הזעיר אותו מבצעים בחניכיים להחדרת השתלים או השתל הדנטלי. לפניכם יתרונות של השתלות שיניים בלייזר והסבר מפורט על הטכניקה אותה מבצעים במרפאות מובחרות בישראל.

חשוב שתדעו

חסרות לכם מספר שיניים בלסת? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא כל מגבלה? השתלות שיניים זה הפתרון בשבילכם! חשוב רק שתעברו את ההליך ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם מומחי החניכיים והכירורגים שלנו ע״י מילוי פרטים באתר.


כיצד מתבצעת השתלת שיניים בלייזר?

אינפלנטציה נעשית לרוב על ידי רופא כירורג המתמחה בשיקום הפה למרות שגם רופא שיניים כללי יכול לבצע את ההליך. הרופא משתיל את השתלים לאחר ביצוע חיתוך מדוייק של החניכיים בעזרת מכשיר הלייזר ולאחר שהשתלים התאחו עם העצם הוא מתחיל בפעולת השיקום (מבנה וכתרים).

השתלות שיניים בלייזר יכולות להקנות ערך מוסף לרופא המטפל ולמטופל כאחד, הרופא על ידי דיוק מרבי יכול להפשיל את החניכיים, לבצע את ההשתלה ולתפור את החניכיים למקומם תוך שהוא מסב נזק מינימאלי לרקמות החניכיים הסמוכות. למטופל, ההחלמה תהיה קלה ומהירה יותר. הניתוח בשימוש בלייזר אומנם אינו משפר את התוצאה הסופית (את אחוזי ההצלחה של קליטת השתלים) ואינו יכול בעצמו לבצע את ההשתלה עצמה, אולם הוא כן מגביר את הנוחות שלאחר הניתוח. החלמה מהשתלות שיניים בלייזר ובכלל החלמה מטיפולים של היסטולוגיה (של תורת הרקמות) בהם משתמשים במכשירי לייזר היא מהירה יותר וקלה יותר מאשר בניתוח קונבנציונאלי.

חשוב שתדעו

חסרות לכם מספר שיניים בלסת? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא כל מגבלה? השתלות שיניים זה הפתרון בשבילכם! חשוב רק שתעברו את ההליך ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם מומחי החניכיים והכירורגים שלנו ע״י מילוי פרטים באתר.


יתרונות הלייזר בהשתלות שיניים ובכלל

היתרונות של הלייזר ברקמות רכות הם הפחתה של הדימום במהלך הניתוח ולאחריו, צמצום כאב, הפחתה של נפיחויות ובצקות ובנוסף, הלייזר גורם לקרישה מהירה של הדם. היתרון של הלייזר בחיתוך עצם הוא בכך שהוא עדין יותר מאשר מסור או מקדחים בעלי מהירות סיבוב גבוהה, הכאב והנפיחות שלאחר השתלות שיניים הם פחותים, ישנו פחות נמק על הרקמות הסמוכות לאזור החדרת השתלים הדנטליים, טראומה מינימאלית בלבד בגלל העברת חום ואין טראומה למֵסַב העצם כאשר מוציאים עצם להשתלה.

יתרון נוסף של הלייזר ברפואת השיניים הוא חיטוי השורש, משאיר את צינוריות הדנטין פתוחות ומוריד כאבים ונפיחויות לאחר הניתוח. בהשתלות שיניים הלייזר יכול לאטום כלי דם, כלי לימפה, וסיבי עצבים, הוא יכול גם להפחית טראומה מכאנית וכמות בקטריות. זהו כלי מדויק יותר מאשר אזמל מנתחים עם איכויות חיטוי שמפחית את הטראומה גם במשך התהליך.

 

 


שימושי הלייזר בהשתלות שיניים

כאשר משווים שימוש בלייזר לשיטות ניתוח מסורתיות להשתלות שיניים אשר משתמשות בסקלפל ״פלדה כירורגית קרה״, בחירה בלייזר בוודאות תהיה בחירה טובה יותר. השימוש בלייזר בהשתלות מאפשר להכין טוב יותר את מקום ההשתלה עם מינימום טראומה לרקמות הקשות והרכות. על ידי לייזר אפשר לכוון בדיוק רב לרקמות שרוצים להסיר מבלי לגרום נזק או להרוס את הרקמות הסמוכות.

ההסרה של הרקמות הרכות והקשות היא מדויקת ועם פולשנות מינימאלית שלא ניתן להשיג ע״י השתלת שיניים מסורתית. יתרון נוסף של ניתוח השתלה בלייזר הוא ההאצה המהירה של תהליך ההחלמה מהפצע. הלייזר גודע רק את הרקמות המיועדות ואינו גורם לנזק בלתי רצוי של הרקמות הסמוכות, מה שמפחית את הסיכון לסיבוכים בהחלמת הפצע. השימוש בלייזר מפחית באופן משמעותי גם תגובות דלקתיות, ומשחרר אנזימים אשר מונעים את תהליך הדלקות. ללייזר יש תכונות אנטי בקטריאליות אשר ״מעלימות״ בעיות של זיהום, ולבסוף הוא מגרה החלמה של הרקמות הרכות והקשות והתוצאה הסופית של סוג זה של ניתוח הוא בהחלמה הקלה של הפצע.

שימוש חשוב נוסף בלייזר הוא בהסרת שתל שכשל, ניתן לעשות זאת תוך הסבת נזק מינימאלי ביותר לרקמות הרכות והקשות מסביב, וחשוב לציין כי התהליך אינו טראומאטי, לא נעשה חימום יתר של העצם מסביב, אשר עלול להיות בעייתי לאחר הניתוח. האזור לא יזדהם על ידי שבבים של טיטניום בגלל שלא חותכים את השתל או טוחנים אותו. לאנרגיית הלייזר יש תכונה אנטי בקטריאלית אשר תעלים בקטריה פָּתוֹגֶנִית (מחוללת מחלות) מהמקום. לאחר הוצאת השתל והשבבים באזור, אפשר להאיץ את החלמת הרקמות, הלייזר מאפשר בקרה טובה ביותר והוא עלול להיות קריטי במקרים כאלו.