banner
prescription

ציפוי שיניים מירי פיצ׳ר

prescription

ד”ר מירי פיצ’ר סיימה לימודים בהצטיינות באוניברסיטה הרפואית T.M.A בפקולטה לרפואת שיניים משנת D.M.D) 2006).

רופאת שיניים מירי פיצ’ר הינה חברה בהסתדרות לרפואת שיניים בישראל כבר 11 שנים והיא בעלת תואר “רופא שיניים מעודכן” שניתן לה מטעם ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל וזאת לאחר שהיא עמדה בהצלחה בכל הדרישות של התוכנית של המועצה המדעית.

רופאת השיניים הגברת פיצ’ר מירי משתתפת בקביעות בכנסים בינלאומיים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, האוניברסיטה העברית הדסה בירושלים, ההסתדרות לרפואות השיניים בישראל וכדומה.

ד”ר מירים עברה הכשרה מקיפה באסתטיקה דנטלית מטעם בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית הדסה בירושלים, במחלקת שיקום הפה ותוך כדי שיתוף פעולה עם ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל כבר למעלה מעשור.

ד”ר פיצ’ר רכשה מיומנות רבה באבחון וטיפול אסתטי בטכניקות מגוונות, חדשניות מתקדמות במיוחד, והיא שמה דגש רב לאסתטיקה דנטלית במרפאתה כאשר במרוצת כל השנים היא הקימה, ניהלה ועדיין מנהלת מערכת שלמה שנותנת טיפולי שיניים אסתטיים ובעיקר ציפויי שיניים (ציפויי ויניר פורצלן וכתרי איימקס בעיקר) ברמה הגבוהה ביותר!

ד”ר פיצ’ר והצוות הרפואי שעובד לצידה מחויב לתת פתרונות רפואים גם במצבים מורכבים ומסובכים וכמובן ליחס מקצועי בלתי מתפשר כולל לווי אישי וקרוב לטובת מתרפאים רבים שפוקדים את מרפאת הבוטיק בראשותה.

תיאור מקרה מספר 1 למבוגרת בת 27 - המטופלת, סטודנטית ופעילה מאוד ברשתות החברתיות, הגיעה למרפאתנו עם כתרי זירקוניה בשתי השיניים הקדמיות (שיניים 11 - 12). המטופלת לא הייתה שבעת רצון ממראה כתרי הזירקוניה ומצבע השיניים הטבעיות שלה וכאשר שאלנו אותה מה היא רוצה לשפר אצלה בחיוך היא ענתה בצורה ברורה: ״אני רוצה חיוך הוליוודי של מיליון דולר, שיניים לבנות וישרות, חיוך המקרין ביטחון ואסתטיקה ובעיקר חיוך שכובש את התמונה בצילומי סלפי״.

לאחר תיאום ציפיות הוצגה בפני המטופלת הדמיה של 8 שיניים בלסת העליונה (שיניים שמספרן 14-24), נלקחו מידות ובוצעו ציפויי חרסינה לשיניים מסוג פורצלן למינייט וניר במעבדה. שבוע לאחר מכן הודבקו הציפויים הקבועים בצבע 3 Bleaching (הלבנה).

ציפוי שיניים ד״ר מירי פיצ׳ר לפני ואחריציפוי שיניים ד״ר מירי פיצ׳ר לפני ואחרי

תיאור מקרה מספר 2 למבוגרת בת 28 - המטופלת התקשרה למרפאתנו בשעה מאוחרת יחסית וביקשה לקבוע תור דחוף עקב רצון וצורך לשפר את מראה החיוך שלה. המטופלת התייצבה כבר למחרת בבוקר במרפאת הבוטיק המאובזרת היטב בלב תל אביב ובשלב הראשוני היא הסבירה שהיא נמצאת בשלב מתקדם ביותר בהכנות לחתונה שלה. עוד היא הסבירה שהצלם שאותו היא בחרה ליום הגדול המליץ לה לשפר את צורת השיניים שלה לפני הצילומים לחתונה. מבחינתה זה היה חלום ישן והיא מרגישה שזה התזמון הנכון לעבור את התהליך.

בהמשך השיחה, הסבירה הכלה המיועדת שהיא מעוניינת בכך ששתי השיניים הקידמיות (21 ו-11) יראו קצרות יותר ולא כמו שיני שפן שיש לה כרגע. בנוסף, המטופלת ביקשה לצמצם לחלוטין את המרווחים בין השיניים ולשפר את גוון צבע השיניים ולהפוך אותן ללבנות יותר.

כמובן שבנוסף לתהליך המקצועי שהיה על הכלה לעתיד לעבור, נוסף גם מימד של לוח זמנים צפוף וזאת בכדי שהיא תראה במיטבה בערב החתונה שחל כשבועיים ימים מהיום שבו היא הופיעה על מפתן המרפאה! לאחר הדמיה נלקחו מידות אשר נשלחו למעבדת השיניים וכשבוע לאחר מכן הודבקו ציפויי חרסינה מסוג פורצלן למינייט וניר בצבע b1 והתוצאות מדברות בעד עצמן.

ציפוי שיניים רופאת שיניים מירי פיצ׳ר לפני ואחריציפוי שיניים רופאת שיניים מירי פיצ׳ר לפני ואחרי

 
 

מטופלים מרוצים מספרים