לחצו כאן להשוואת מחירים
banner
prescription

ציפוי שיניים לפני ואחרי

prescription

תיאור מקרה מספר 1 - ציפוי שיניים שבורות ותיקון סימטריה בשיניים - מטופלת בגיל 32 עם שן קידמית שבורה באזור הלהב (שן מספר 21) אשר גילתה חוסר שביעות רצון לגבי צבע וצורת השיניים הקידמיות בלסת העליונה.

מטרת הציפוי האסתטי שנבחר הייתה לשנות את צבע השיניים ואת הפרופורציה והסימטריה של הצורה המורפולוגית של השיניים הקידמיות בלסת העליונה.

חשוב היה למוטפלת שתוצאות הציפוי ישמרו לאורך שנים רבות וצבע השיניים לא ישתנה במהלך הזמן כתוצאה מצריכת צבענים (צבעי מאכל שנמצאים למשל בקפה, ביין במשקאות כמו קוקה קולה וכדומה) ועישון.

המטופלת עברה ציפויי חרסינה לשיניים מסוג פורצלן למינייט וניר ב- 8 השיניים הקדמיות, החל משן 14 ועד לשן 24.

ציפוי שיניים שבורות לפני ואחריציפוי שיניים שבורות לפני ואחרי

תיאור מקרה מספר 2 - סגירת רווחים בין השיניים - מטופל כבן 28 עבר בדיקה וייעוץ לשיפור המראה האסתטי של השיניים. לאחר בדיקה קלינית ורנטגנית הסביר המטופל לרופאי השיניים שהוא נמנע מלחייך ולחשוף את השיניים שלו וברצונו לשפר את פרופורציית השיניים כולל סגירת מרווחים בין השיניים ובנוסף לקבל גוון שיניים בהיר יותר.

לאחר הדמיה מיוחדת שמבוצעת כיום במרבית מרפאות השיניים שמכבדות את המטופלים שלהן ולאחר אישור התוכנית שהוכנה למתרפא, בוצעו 8 ציפויי חרסינה מסוג פורצלן למינייט וניר בשיניים 24 עד 14 בעובי 0.2 מילימטרים, גוון הצבע שבחר המטופל היה b1 (גוון צבע שאותו אפשר לבחור על מפתח צבעים שיש לרופא המטפל).

סגירת רווחים בשיניים תמונות לפני ואחריסגירת רווחים בשיניים תמונות לפני ואחרי

תיאור מקרה מספר 3 - חיוך הוליוודי כמו בסרטים - מטופלת ישראלית שחיה בקליפורניה בארצות הברית מזה 20 שנה ביקשה לשפר את מראה השיניים שלה ולקבל חיוך בסגנון הוליוויד סמייל.

המטופלת עברה בדיקות אצל מספר רופאי שיניים בהם אצל רופאים מומחים ליישור שיניים (אורטודנטים) אולם היא חיפשה פתרון אסתטי מהיר לשיניים ב- 2 עד 3 מפגשים. מטרת ההליך התרכזה בעיקר בשיפור מראה השיניים בלסת העליונה, גוון צבע שיניים בהיר יותר, סגירת מרווחים בשיניים, שיפור קשת והעמדת השיניים על בסיס הלסת.

נלקחו מידות להדמיה ומידות של קשת הפנים בכדי ליצור הדמייה בהתאם ולאחר התרשמות המטופלת והסכמתה הוחלט לבצע 8 ציפויי חרסינה מסוג emax בעובי של 0.4 מילימטרים על שיניים 14-24, צבע הציפוי שנבחר על ידי המטופלת היה 2 Bleaching (הלבנה).

ציפוי שיניים emax תמונות לפני ואחריציפוי שיניים emax תמונות לפני ואחרי

תיאור מקרה מספר 4 - ציפוי למינייט לשיניים - גבר בן 22 לאחר שירות צבאי ובעל מודעות גבוהה לאסתטיקה ביקש לשפר את מראה השיניים בלסת העליונה בהליך קצר ומהיר עקב נסיעה ממושכת לחו״ל.

התלונה המרכזית של המתרפא הייתה בעיקר על 4 השיניים הקידמיות בלסת העליונה אשר עמדו בצורה א-סמיטרית בקשת השיניים והצורה המורפולוגית של כל שן היתה שונה בין כל אחת מהשיניים לשן המקבילה שלה. המתרפא רצה גם לשפר את גוון צבע השיניים לבהיר יותר וזאת מבלי שהתוצאה תראה לא טבעית.

לאחר הדמיה והכנת השיניים לעבודה, הודבקו 8 ציפויי חרסינה לשיניים בעובי 0.2 מילימטרים ובצבע b1.

ציפוי שיניים למינייט תמונות לפני ואחריציפוי שיניים למינייט תמונות לפני ואחרי

תיאור מקרה מספר 5 - תיקון חיוך ושיניים עקומות ע״י ציפויי חרסינה - מטופלת כבת 18 הגיעה למרפאה במצב של שיניים בריאות אולם עם רווח בין השיניים ועקמומיות קלה בלסת העליונה, המטופלת הביעה חוסר שביעות רצון מהחיןך שלה, עובדה אשר פגעה בביטחון העצמי (תקשרות בין אישית נמוכה, לא חייכה ליד אנשים וכדומה).

בשלב מוקדם יותר התחילה טיפולי אורתודונטיה אולם לא הצליחה להתמיד. החלום של המטופלת היה לקבל שיניים לבנות, ישרות וללא מרווחים.

הוחלט לבצע ציפוי חרסינה ללא השחזה של השיניים הטבעיות כאשר גוון הצבע החדש שנבחר עבור המטופלת היה 1 Bleaching (הלבנה).

תיקון חיוך באמצעות ציפוי שיניים תמונות לפני ואחריתיקון חיוך באמצעות ציפוי שיניים תמונות לפני ואחרי