לחצו כאן להשוואת מחירים
banner

משך ההליך- תלוי במספר השתלים
מספר מפגשים- עד שלושה
זמן החלמה- מהיר יחסית
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים זעיר פולשנית מתאימה בעיקר לאנשים הזקוקים להרמת סינוס והשתלת עצם המעוניינים במינימום התערבות כירורגית.

השתלת שיניים זעיר פולשנית

משך ההליך- תלוי במספר השתלים
מספר מפגשים- עד שלושה
זמן החלמה- מהיר יחסית
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים זעיר פולשנית מתאימה בעיקר לאנשים הזקוקים להרמת סינוס והשתלת עצם המעוניינים במינימום התערבות כירורגית.

שיפורים טכנולוגיים ואחרים בענפי האופטיקה, המחשוב והמכאניקה במרוצת השנים האחרונות מאפשרים לרופאים להשתמש בשיטות כירורגיות המאופיינות כולן בטכניקות פולשניות מינימליות (Minimaly invasive techniques). בעיקר הכוונה היא לשילוב של אנדוסקופ במהלך הניתוח אשר ממזער את ההליך ובכך מקטין משמעותית את גודלה של הצלקת, את הסיבוכים והסיכונים בניתוח ובתקופת ההחלמה, ריפוי טוב ומהיר יותר ועוד ועוד.

מאז כניסתו של האנדוסקופ הדנטלי לענף רפואת השיניים ובעיקר השימוש בו במהלך החדרת שתלים דנטליים נפתחה בפני רופאי השיניים לראשונה בהיסטוריה האפשרות לראות באופן ישיר באור יום את האזור בו מתבצע הקידוח לכל אורכו בחניכיים כולל גם בקצהו העמוק ביותר.

את אזור הקדיחה ניתן היה להעריך בעבר רק באמצעות כלים מנואליים ולכן כל החלטה שנעשתה בניתוח השתלת שיניים (סוג העצם והצפיפות שלה, הרכב הרקמות באזור ההשתלה כולל הקירבה לעצב המנדיבולרי ולכלי הדם, פריצת העצם הקורטיקלית וכדומה) הייתה תלויה אבסולוטית בניסיון של רופא השיניים וביכולותיו האישיות.

השימוש באנדוסקופ במהלך השתלות שיניים, מאפשר לרופא, בכל רגע נתון במהלך ביצוע ההשתלה, לראות את סוג העצם, את יחסה לשאר הרקמות בהשתלה (את ההבדל רואים בצורה ובצבע). כמו כן, באמצעות אנדוסקופ ניתן לראות האם העצם עשירה בכלי דם או דחוסה וללא כלי דם, נתון שמאפשר להעריך את שיעור ההצלחה בקליטת השתלים. התבוננות באנדוסקופ תעזור גם להחליט למשל היכן ימוקם השתל הדנטלי וגם באיזה סוג שתל צריך להשתמש.

האנדוסקופ מאפשר לראות באופן ישיר, היכן נמצא בדיוק הקדח והיכן הוא עובר, ובכך למזער את הפרוצדורה הכירורגית. השתלת שיניים זעיר פולשנית מאפשרת החלמה טובה יותר ומונעת כאבים שבדרך כלל מתלווים לאחר הליך השתלה רגיל (בהשתלת שיניים זעיר פולשני יש מינימום פגיעה ברקמות התומכות ולכן גם יש פחות כאבים מאשר בהשתלה קלאסית).

חשוב שתדעו

חסרות לכם מספר שיניים בלסת ואתם זקוקים להרמת סינוס ו/או השתלת עצם? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא כל מגבלה? השתלות שיניים בטכניקת זעיר פולשני היא הפתרון עבורכם! חשוב רק שתעברו את הפרוצדורה ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם מומחי החניכיים והכירורגים שלנו ע״י מילוי פרטים באתר.

חשוב שתדעו

חסרות לכם מספר שיניים בלסת ואתם זקוקים להרמת סינוס ו/או השתלת עצם? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא כל מגבלה? השתלות שיניים בטכניקת זעיר פולשני היא הפתרון עבורכם! חשוב רק שתעברו את הפרוצדורה ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם מומחי החניכיים והכירורגים שלנו ע״י מילוי פרטים באתר.


שימוש בשתלים דנטליים מתקדמים Diva

פתרון טכנולוגי מכאני, חדשני ופורץ דרך, תרם משמעותית לפיתוח שתל דנטלי חלול המכונה באנגלית Diva שהוא ראשי התיבות באנגלית: Dynamic Implant Valve Approach ובעברית, שתל דינאמי בגישת שסתום - הסבר מיד בהמשך.

שתל דנטלי חלול מסוג דיווה (מכנים את שתל ה- Diva גם בשם ״שתל דנטלי חכם״) פותח לצורך ביצוע הרמת סינוס סגורה אנדוסקופית. שתל דיוה מכיל שסתום אשר אטום בצורה הרמטית המאפשר החדרת נוזלים, חומרים לעצם ותרופות מתוך השתל עצמו ולאזור אליו הוא מושתל ובהתאם לצורך.

מעבר לזאת אפשר להחדיר את האנדוסקופ הדנטלי דרך השתל ולצפות באופן ישיר על חוד השתל ועל הסטרוקטורות שצמודות אליו. ניתן להשתמש בשתל דנטלי דיווה גם ללא אנדוסקופ והוא מאפשר לבצע באמצעותו (בלי להחדיר כלים מכאניים) גם הרמה ייחודית של ממברנת הסינוס ע״י שימוש בלחץ נוזל ובאופן הזה למנוע את הסיכון של קריעת הממברנה על כל המשתמע מכך.

לאחר ההשתלה אפשר לאטום את שתל הדיווה ולהפוך אותו לשתל רגיל. בדיקות מעבדה שבוצעו קבעו באופן לא משתמע לשתי פנים כי האיטום הוא מוחלט ואין חשש לדליפה של החומרים שהוחדרו לשתל הדיווה מכיוון חלל הפה לסינוס או להפך.

גם החשש של רופאי שיניים מפני השימוש בשתל חלול וההשלכות שעשויות להתרחש עקב הפעלת כוחות על שתל על פני שנים, נבדקו היטב במעבדה והתברר כי בגלל היותו של השתל דיווה חלול, מתקיים פיזור כוחות יעיל יותר ומומנט כיפוף עדיף וזאת לעומת שתלים דנטליים רגילים בהם משתמשים במהלך השתלת שיניים. מתקינים שתלי Diva באזור הסינוס המקסילרי האחורי וזאת ללא צורך בביצוע ״כירורגיה גדולה״ ובכך מתאפשר הליך שמרני במינימום סיכונים למתרפא.

 

 


השתלת שיניים זעיר פולשני סיכום

השתלת שיניים בטכניקה המכונה זעיר פולשנית (כירורגיה מינימלית) מהווה כיום אצל רופאי השיניים המובילים בעולם סטנדרט זהב. השימוש באנדוסקופ, (צינור חלול זעיר הכולל סיבי ראייה ותאורה, מצלמה מיוחדת ויחידת טיפול), מאפשר ראייה מעולה של חלל הפה ואזור הניתוח באמצעות מסך ייעודי, ומאפשר עבודה של הרופא המטפל תוך קבלת תמונת מצב בזמן אמיתי במהלך ביצוע הפרוצדורה.

לאחר הרבה שנים בהן האמונה שרווחה בקרב המִילְיֶה הייתה כי שיעור ההצלחה של השתלות שיניים נקבעה בהתאם לסוג ואיכות השתל, נמצא כי הפרמטר החשוב ביותר להצלחת ההשתלה הוא כמות וצפיפות העצם עליה מחדירים את השתל לצד כמובן רופא מקצועי ומנוסה. באמצעות שתלי Diva משיגים שיעור הצלחה שנושק לכדי 99%!

השתלת שיניים זעיר פולשני מונעת פרוצדורות גדולות ומורכבות שעשויות להתלוות אליהן סכנות לפגיעה אסתטית, זיהומים, פרק זמן החלמה ארוך באופן יחסי, בצקות וכדומה. שימוש בטכניקת השתלת שיניים זעיר פולשני המשלבת אנדוסקופ דנטלי לתחום השתלים בשילוב שתל חכם וחלול מסוג Diva שבאמצעותו ניתן לבצע (עם או בלי השימוש באנדוסקופ ובהתאם לבחירת הרופא) השתלת שיניים שבעבר הייתה די מורכבת ומסובכת ואשר התבססה על תחושות של הרופא המטפל מנואלית בלבד, מאפשרת היום לבצע את אותו ההליך בדיוק בכירורגיה מינימלית הבאה לידי ביטוי בצפייה ישירה וע״י כך משפרת משמעותית את סיכויי קליטת השתלים הדנטליים במטופל תוך כדי קיצור משך ההחלמה ובמינימום סיבוכים וסיכונים.