לחצו כאן להשוואת מחירים
banner

משך ההליך- כ-15 דקות לשתל
מספר טיפולים- 5-2
זמן החלמה- מהיר מאוד
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים תתאים לאנשים שאיבדו שיניים כתוצאה מריקבון, עששת חריפה, מחלת חניכיים וכדומה, בעלי בריאות תקינה.

השתלות שיניים ללא ניתוח ✔️ כל המחירים, כל המומחים

משך ההליך- כ-15 דקות לשתל
מספר טיפולים- 5-2
זמן החלמה- מהיר מאוד
תוצאות- קבועות

השתלת שיניים תתאים לאנשים שאיבדו שיניים כתוצאה מריקבון, עששת חריפה, מחלת חניכיים וכדומה, בעלי בריאות תקינה.

טכניקות כירורגיות מתקדמות להשתלת עצם וההתפתחות חומרים בעלי תאימות ביולוגית יחד עם שיפור במשטחי השתלים לאיחוי מושלם פורצת דרכים חדשות לתכנון שיקום הפה על בסיס שמושתת על שתלים דנטליים. מערכות המורכבות על החניכיים, עם תאימות שיקומית גבוהה של שתלים, מפחיתות באופן משמעותי ״מלכודות״ וקינים לרובד בקטריאלי ברמת החיבור בין הפרוטזות לבין השיניים המלאכותיות עם החניכיים.

מנקודת מבט ביולוגית, גם נזק קטן לרקמות הוא נושא בעל עדיפות עליונה והחיפוש אחר טיפולים מינימום פולשניים גובר כיום בהרבה תחומים ברפואה וגם ברפואת שיניים והשתלות. מדובר בתפיסה שבאה להפשיט טיפולים ולנבא בצורה יעילה תוצאות משביעות רצון. לטיפולים כאלו יש כיום מרחב שהולך וגדל באימפלנטולוגיה (תורת ההשתלות) של הפה.

שימו לב

חסרות לכם מספר שיניים בלסת? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא כל מגבלה? השתלות שיניים זה הפתרון בשבילכם! חשוב רק שתעברו את ההליך ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם מומחי החניכיים והכירורגים שלנו ע״י מילוי טופס קצר.


השתלות שיניים בעידן החדש

השתלת שיניים ללא ניתוח היא פרצודרוה זמינה ונגישה היום יותר מתמיד. שתלי שיניים הם קיבועי טיטניום שמונחים על עצם הלסת ושלאחר מכן יניחו עליהם שיניים מלאכותיות דמויות השיניים הטבעיות שאותן הן מחליפות. ״השיניים החדשות״ מתפקדות בצורה אופטימאלית ועם אותה אסתטיקה ואף טובה יותר מאשר בשיניים המקוריות. מניחים את השתלים בניתוח אמבולטורי שאין לו כמעט מגבלות ויעילותו תלויה בכושר המקצועי של המבצע ובהתאחות השתלים עם העצם, כלומר, החיבור התפקודי והעמידות ארוכת הטווח של השתל בתוך העצם.

תודות לטכנולוגיות חדשות ומודרניות, אפשר להציג בגאווה שתלים ללא צורך בניתוח, כלומר, תהליך של ניתוח אשר מונחה על ידי מחשב. הדבר מאפשר להניח את התומכים שעשויים מטיטניום ולאחר מכן את השתלים ללא צורך לפתוח את החניכיים וללא צורך בתפרים. למרות שלמראית עין הדבר נראה פשוט יותר מאשר ניתוח קונבנציונאלי, ניתוח על ידי מחשב אינו פטור מסיכונים, כאשר ״פספוס״ קטן של הדֹּפֶס (תבנית מחשב) עלול לגרום לבעיות קשות. לכן, לשם כך דרוש רופא מקצועי ברמה גבוהה ובעל ניסיון ויכולות ביצוע של טכניקות כירורגיות אלו, יחד עם השגחה אודונטולוגית שתאפשר לרופא למצוא פתרון לתופעה שהתעוררה.

שימו לב

חסרות לכם מספר שיניים בלסת? מעוניינים להחזיר את היכולת לאכול ולחייך ללא כל מגבלה? השתלות שיניים זה הפתרון בשבילכם! חשוב רק שתעברו את ההליך ע״י כירורגים מנוסים ולא אצל רופאי שיניים כלליים, התייעצו עם מומחי החניכיים והכירורגים שלנו ע״י מילוי טופס קצר.


השתלת שיניים ללא ניתוח והשתלה ״רגילה״

השתלות שיניים ללא ניתוח מבוצעות תודות לשימוש בטכניקות מתקדמות אשר מיושמת בתורת השתלת השיניים. הטכניקה המתקדמת מאפשרת להניח שתלים דנטליים ללא צורך בניתוח או תפרים, וגם להרכיב מיד מערכת שיניים לתלפיות. שתל שיניים הוא למעשה שורש מלאכותי בצורת בורג שעשוי מחומר ״מחושל״ כמו טיטניום שיש לו את היכולת להתאחות עם העצם ולעגון על עצם הלסת.

מעל לשתל מרכיבים שן (מבנה וכתר) שתחקה להפליא את השן הטבעית ותתפקד ללא דופי. השתלים הדנטליים האחרונים הם הרבה יותר מפותחים ומתואמים מאלו אשר הושתלו בעבר הלא רחוק, הם יותר בטוחים ומבחינה אסתטית והם דומים לשן הטבעית. ההנחה של שתל שיניים נעשית על ידי ביצוע חתך קטן בחניכיים, הפשלת החניכיים וגילוי העצם ולאחר מכן בעזרת מכשיר רוטטבי קודח הרופא בעצם הלסת ומבריג לתוכה שתל בעזרת מברג דנטאלי או רצ’ט זעיר. לקראת סיום ההשתלה תופר הרופא המנתח את החניכיים שהופשלו למקומם הקודם.

בטכניקת השתלת שיניים ללא ניתוח אין צורך בתפרים ולא צריך לבצע חתכים שעלולים לגרום לדלקות. זוהי טכניקה אשר משתמשת בסורק אשר יכול לראות היכן יהיה המקום בו יונחו השתלים, הוא רואה את העצם בתלת מימד ומאפשר למקם את השתל במרחב הרצוי והמתאים ביותר עם נטייה וזווית לאחיזה מוחלטת וכד’ כל זאת כמובן בצורה וירטואלית. תצורה זו מקילה על יצור תעשייתי של דגם על בסיס הפרמטרים של ההדמיה הוירטואלית אשר תאפשר את השתלת שתלי השיניים ללא צורך בפתיחת החניכיים.

 

 


פרמטרים שמשפיעים על ההליך

טכניקה זו תלויה במספר גורמים, החל מכמות ואיכות העצם ועד לגורמים שונים אחרים כמו צריכת טבק. אצל מעשנים למשל, ההשתלות יהיו פחות יעילות מאשר אלו שאינם מעשנים. שתלי השיניים בהם משתמשים בטכניקת ״השתלות שיניים ללא ניתוח״ הם בעלי עמידות גבוהה עם מרחב זמן ניכר וכאשר הם הונחו היטב במקום האופטימאלי והתאחו לגמרי עם מבנה העצם תוך כדי שמירה על היגיינת פה מתאימה הם יכולים לשרוד לכל החיים!

יש לציין כי טכניקה זו יכולה להתבצע ברוב המקרים אף כי יש צורך לציין כי ישנם מקרים בהם יהיה כן צורך לפתוח את החניכיים כדי לראות את מצב העצם כמו בעצם דקה או מחוררת, חלולה וכד’. אלו הם מקרים שיש לאבחן אותם כאשר העצם חשופה על מנת שאפשר יהיה להניח שתלים דנטליים בצורה יעילה.


כיצד מבוצעות השתלות שיניים ללא ניתוח?

  • שלב א - צריך לעשות הפרדה בין ההנחה של השתלים והשיניים באותו טיפול, סוג ניתוח כזה מומלץ במקרים מועטים בלבד. בדרך כלל לוקח זמן כדי לייצר את השיניים אשר יתפקדו לפי פרמטרים ומאפיינים אישיים של המטופל, ולכן משתמשים בפרוטזה זמנית, וזאת כדי שההחלמה תהיה יותר יעילה ומהירה, יותר נוחה עם פחות אפשרויות לדלקות ונפיחות כשהתהליך למעשה הוא יותר מהיר ובטוח. הצעד הראשון בהשתלה ללא ניתוח הוא האבחון, לוקחים תבניות של השיניים כדי לייצר דגם פלסטי של הפה בעל אבחון רדיולוגי באמצעותו ניתן לבנות תוכנית טיפול מתאימה. המחקר מתבצע על ידי תכנית של מחשב מעבדה ומשמש כדי ליצור נקודות ציון למיקומים של השתלים.
  • שלב ב - התכנון שנעשה על ידי המחשב אשר בעזרתו משיגים הדמיה תלת ממדית וירטואלית של הלסתות מאפשר להקרין עליה את המראה הסופי של העבודה. מבצעים חתכים וירטואליים של העצם שיאפשרו למקם את השתלים הדנטליים לפי הנוחות והאפשרויות של כמות העצם, איכות העצם, שתלי שיניים סמוכים וכדומה.
  • שלב ג - ביצוע ההליך עצמו, כאשר התכנון הושלם ועם המיקומים הסופיים של השתלים, התוכנית עיצבה את המדגם הכירורגי של התבנית הפלסטית אשר תנחה את ההחדרה של השתלים. בדרך כלל צריך לחכות מספר ימים עד שהתבנית הפלסטית תהיה מוכנה, את התבנית מצמידים ללסת, על החניכיים בדיוק רב ובעזרת מוליכי הצינור הזעירים שבה ואשר מנחים את הקידוח הטראנס-חניכיים, הקידוח נעשה בעזרת מכשיר המיועד לכך ולמקומות האלו מוברגים השתלים כאשר המוליכים שעל התבנית מנתבים את המכשיר במקום ובזווית הרצויה. אחר כך מחדירים את השתלים ולאחר מכן מנתקים את התבנית הכירורגית. אפשר להבחין במספר חתכים זעירים במקומות בהם הוחדרו השתלים, ללא הפשלת חניכיים וללא דימום. לבסוף מניחים כיפת ריפוי על כל אחד מהשתלים, ולאחר חודשיים עד שלושה חודשים לאחר ההתאחות עם העצם, לוקחים תבנית בכדי לייצר שיניים אשר יוברגו לשתלים ויחליפו את התותבות הזמניות. יש לציין כי התהליך אינו כואב ולא נוצרות בצקות גם לאחר שהתפוגגה ההשפעה של ההרדמה.

מידע נוסף שחשוב להבהיר

אין באמת ״השתלות שיניים ללא ניתוח״, תמיד צריך לחורר את העצם כדי להכין את המצע לשתלים וזהו למעשה פעולה כירורגית שנקראת ניתוח, על כל הסיכונים הכרוכים בו. למעשה זהו ניתוח ללא הפשלה או השארת דש תלוי של החניכיים (שנסגרים על ידי תפרים לאחר מכן) במקום שעובדים, אלא מפלחים את החניכיים כדי להגיע לעצם.

בניגוד לטכניקות הרגילות בניתוח ללא דש חניכיים אין בקרה ויזואלית היכן מחדירים את השתל אלא נעזרים בהנחייה כירורגית אשר מתבצעת על ידי מחשב. החיסרון לעומת היתרונות הרבים שהוזכרו הוא הסיכון לחורר איזה מבנה בגלל ראות חסרה ובנוסף קיימת פחות בקרה של המראה האסתטי של החניכיים.