לחצו כאן להשוואת מחירים
banner

משך ההליך- 24 שבועות עד שנה
מספר מפגשים- אחת לשבועיים
עלות- 6,900 עד 15,000 ש״ח
תוצאות- קבועות

איירוק מתאים למבוגרים ובני נוער וצעירים בעלי שיניים עקומות ולא אסתטיות המעוניינים ביישור בלתי נראה.

הוראות שימוש ביישור שקוף איירוק

משך ההליך- 24 שבועות עד שנה
מספר מפגשים- אחת לשבועיים
עלות- 6,900 עד 15,000 ש״ח
תוצאות- קבועות

איירוק מתאים למבוגרים ובני נוער וצעירים בעלי שיניים עקומות ולא אסתטיות המעוניינים ביישור בלתי נראה.

לאחר פגישת הייעוץ עם רופא שיניים המבצע את שיטת איירוק וההחלטה ״ללכת״ על הטכניקה שנחשבת לאחת המובילות והנחשבות בעולם, חשוב להבין שתידרשו לעמוד בכל מיני מגבלות במהלך הטיפול האורתודונטי וגם לאחריו. במאמר זה נשבור כמה מיתוסים ונפרט בדיוק את כל ההוראות והפעולות שתידרשו לבצע החל מהמפגש הראשון ועד לאחר הפסקת השימוש בקשתיות.

חשוב לנו לציין כבר בפתיח כי לפני שתחליטו על רופא השיניים שאיתו תסגרו תוכנית טיפול על ידי שימוש במיישרי IROK תיתנו דגש לגבי המומחיות של הרופא המבצע. השימוש בשיטת איירוק הוא כל כך פשוט וקל, ההנחיות לרופא הן כל כך ברורות ולכן כל רופא שיניים כללי שעבר הסמכה של חברת סמארט הירו בראשות המנהל הרפואי והאורתודנט (מומחה ליישור שיניים ולסתות) מר הרצל מיכאל יוכל לבצע את ההליך ועד לקבלת חיוך מושלם. ידוע לי שמדובר בטיפול חדשני ומתקדם הנמצא בשימוש מזה מספר שנים.

הטיפול האורתודנטי מתבצע באמצעות קשתיות שקופות ובאנגלית Aligners שאותן מרכיבים על גבי השיניים. את הקשתיות מחליפים אחת לתקופה ובהתאם להנחיות הרופא המטפל. טיפול באמצעות גשר שיניים איירוק דומה בעקרונות שלו לטיפולים המבוצעים מזה שנים באורתודונטיה, ומנוצל בו כל הידע שנצבר לטיפולי יישור שיניים.

המלצה חשובה!

IROK באופן עקרוני יכול להתבצע ע״י כל רופא שיניים אולם מומלץ לעבור את ההליך אצל אורטודנט שהוא מומחה ביישור שיניים ונחשב לאוטוריטה בתחום, אנחנו מקשרים לאורתודנטים מנוסים, תוכלו ליצור איתם קשר מיד באמצעות מילוי טופס צור קשר פשוט.


iROK הוראות ונקודות חשובות

1. בדומה לטכניקות אחרות ביישור שיניים, ישנן מגבלות מסוימות שלא ניתן להתגבר עליהן באמצעות קשתיות, ישנם גם מקרים בהם הרופא יצטרך להדביק לשיניים או לקשתיות מכשירים קבועים ו/או יהיה צורך להשתמש בגומיות או לבצע סטריפינג IPR (הורדה מינימאלית בחומר השן באמצעות מעין מסורית קטנה וגמישה שבאמצעותה משייפים קלות את השן) של צידי חלק מהשיניים על מנת לפתור צפיפות שיניים והכל תוך כדי הטיפול בקשתיות איירוק.

2. צריך לקחת בחשבון כי ישנה אפשרות שעל מספר שיניים הרופא המטפל ידביק כמה מחברים שקופים (Attachments) או אביזרי מתכת אחרים שבאמצעותם ניתן להשיג אחיזה טובה יותר של מיישרי איירוק השקופים, המסייעים להליך להזזת השיניים.

3. כדי שהטיפול יצליח חובה להרכיב גשר איירוק שקוף על גבי השיניים לפרק זמן של 22 עד 20 שעות ביממה. כל שלב בטיפול (קשתיות המסומנות במספר) צריך להרכיב לפרק זמן שנקבע בתחילת הטיפול ע”י הרופא המטפל ובדרך כלל מדובר על פרקי זמן של בין שבועיים לשלושה.

4. צריך לקחת בחשבון כי בחלק קטן מהמקרים ובשלבים מסוימים במרוצת הטיפול, קיימת אפשרות שצטרכי/ך לעבור למכשור הדבקה רגיל, דהיינו שימוש בסמכים וטבעות וזאת כדי לסיים את ההליך באופן המיטבי ביותר.

 

 

5. חובה להסיר את קשתיות איירוק במהלך פעולות אכילה וצחצוח שיניים ומיד בסיום הפעולות יש להרכיב מחדש את הקשתיות. צריכת מזון מסוכר אפשרית אולם דרוש צחצוח שיניים מתאים מיד לאחר מכן. לעיסת קרח, אגוזים ועצמים קשים אחרים עלולה לגרום לשברים חוזרים בקשתיות, שימו לב כי החלפת כל שלב בקשתיות עלולה לעלות לך כסף ולכן יש להימנע מכך ככל שניתן.

6. עליך לשמור באופן הקפדני ביותר על הגיינה אוראלית דהיינו יש להקפיד על צחצוח שיניים וגם צחצוח של החניכיים. הרכבת המיישרים במהלך הטיפול ולאחריו, אי הופעה לפגישות במרפאה בהתאם ללוח הזמנים שנקבע עשויה להאריך את משך הטיפול המתוכנן, לפגוע בתכנית הטיפול המקורית, ואף לגרום לתוצאה פחות מושלמת בסיום הטיפול.

7. יש לדאוג להגיינת פה גבוהה ולבצע טיפולים למניעה של מחלות שיניים וחניכיים. טיפול שיננית אחת לתקופה של 3-4 חודשים ובדיקת מצב החניכיים ע״י רופא שיניים תעזור לך להשיג את מטרות הטיפול.

8. .נקודה שחשוב לזכור היא שבתקופת הרטנציה (שימור של המצב שהושג באמצעות הטיפול ע״י שימוש ברטיינר - קיבוע או ספלינט), ולאחר שמסירים את הקשתיות, חשוב להמשיך ולקיים את כל ההנחיות של הרופא שכן הטיפול לא הסתיים!

9. תופעות הלוואי שעלולות להופיע תוך כדי ההליך הם כאבים ואי-נוחות, דלקות חניכיים, עששת ופציעה מהשימוש בקשתיות- שימו לב, רוב תופעות הלוואי נגרמות כתוצאה של היגיינת פה לקויה ולכן יש להקפיד על היגיינה נאותה.