לחצו כאן למידע נוסף
banner

קידום מרפאות שיניים ועסקים

אסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ הינה חברת שיווק ישראלית המבטיחה לייצר לעסקים בענף רפואת השיניים והאסתטיקה מחזורי מכירה במאות אלפי שקלים לחודש בתוך תקופה קצרה.

מנהלי החברה פעלו ופועלים בזירה המקומית והבינלאומית במגוון ערים בארץ ובעולם וביניהם: תל אביב, חולון, נתניה, חיפה, באר שבע, ניו יורק, סן פרנסיסקו, טאיוואן, סינגפור, לונדון, מלגה, מוסקבה, טביליסי ועוד.
 


בשונה מחברות הנותנות ייעוץ וליווי לעסקים, אסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ מספקת ומנהלת עבור העסק שלכם, מערך שיווק מקצועי של: תפעול וייעול פלטפורמות אינטרנט ופרסום - רכישת מדיה - ייצור לידים - הזרמה פיזית של עשרות ומאות לקוחות פוטנציאלים חדשים כל חודש לתוך מרפאת השיניים שלך או לעסק שלך.

הלקוחות שאנו מזרימים לעסקים, מגיעים לבית העסק עם הצורך בשרות/מוצר שלכם והציפייה לקבל מכם הצעת מחיר. אסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ מדריכה ועוזרת לכם בהדרכות או גיוס והדרכת אנשי צוות לסגירת אחוז נכבד מהמבקרים שהכנסנו לבית העסק שלכם, וכך אנו מוודאים שאתם מייצרים מחזורים חודשיים של מאות אלפים כל חודש, ולמי שערוך לכך, אנו נביא אתכם למחזורים של מיליון שקלים ויותר כל חודש.

המחזורים שאסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ מייצרת עבורכם הם בנפרד ובנוסף למחזור האישי של העסק שלכם בכל רגע נתון.

כבר למעלה מחמש עשרה שנה אנו מתמחים בשיווק ישיר המבטיח תוצאה ודאית של הזרמת לקוחות וסגירת עסקאות המביאות להגדלת המחזור החודשי של לקוחותינו.

אנחנו מבטיחים

אנו מתחייבים לייצר עבור מרפאת השיניים שלך תוך פרק זמן קצר (4 חודשים) מחזורי מכירות של עשרות ומאות אלפי ש״ח, ובתוך חצי שנה עד שנה מחזורים של חצי מיליון עד מיליון ש״ח, לפרטים ומידע התקשרו עכשיו למספר 052-2306113. אנו פועלים בענף השיניים למעלה מ- 15 שנה ותחת ניסיוננו הרב גם בעלות על מספר מרפאות שיניים בעברנו.

אנחנו מבטיחים

אנו מתחייבים לייצר עבור מרפאת השיניים שלך תוך פרק זמן קצר (4 חודשים) מחזורי מכירות של עשרות ומאות אלפי ש״ח, ובתוך חצי שנה עד שנה מחזורים של חצי מיליון עד מיליון ש״ח, לפרטים ומידע התקשרו עכשיו למספר 052-2306113. אנו פועלים בענף השיניים למעלה מ- 15 שנה ותחת ניסיוננו הרב גם בעלות על מספר מרפאות שיניים בעברנו.


מהי שיטת שיווק ישיר?


שיווק ישיר הינה שיטת פרסום ומענה על פי אפיון חתך לקוחות פוטנציאליים לעסק. השיווק הישיר מאפשר מדידה מדויקת של תגובת הלקוח לקמפיין המוצע והיכולת המהירה לשנות פרמטרים על מנת להגדיל את אחוזי ההיענות מצד הלקוחות הפוטנציאליים. ​

אסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ מבטיחה ומתחייבת לגידול מחזורי מכירה ורווחיות של העסקים המתקשרים עימה. בשונה מפרסום רגיל, שיווק ישיר פונה ישירות ללקוחות פוטנציאליים המחפשים את המוצר והשרות של בית העסק ובכך למעשה יוצר פרסום אפקטיבי המניב הכנסות מידיות לבית העסק. השיווק הישיר מאפשר מדידה רצופה ומדויקת של העלות מול התועלת בערוצי הפרסום וקהלי היעד ומאפשר שינוי מהיר והתאמה לתוצאה אפקטיבית. ​

אסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ מציעה לבתי עסק יעודיים עם דגש לענף רפואת השיניים ותחומי האסתטיקה השונים, להתמקד במקצוע הייעודי שלהם ומביאה לפתח בית העסק ניהול שיווקי מקצועי הנערך על ידי בעלי מקצוע מנוסים המתמחים בהגדלת יחס ההמרה שבין עלות הפרסום לתוצאה בהכנסות.

אם היומן שלך אינו מפוצץ לפחות שבועיים קדימה, כאשר לקוחות מבריזים לך ברגע האחרון, אם מחפשים אותך בגוגל ואתה לא מופיע ראשון, אולי כדאי שתעביר אלינו את המושכות כדי שנרים את המרפאה שלך למעלה ובמהירות.

אסרול א.ל. פרוייקטים בע”מ מבטיחה לייצר עבורכם מחזורי מכירות חודשיים של מאות אלפים ועד מיליון ש״ח ויותר.


איך מתחילים לקדם מרפאת שיניים או עסק?

רופאים או מרפאות שיניים, בעלי מכוני אסתטיקה או בעלי עסקים בתחומים הרפואה השונים שמעוניינים לשמוע עוד על שיטת השיווק והקידום המבטיחה שלנו, מוזמנים ליצור איתנו קשר או באמצעות התקשרות לטלפון הנייד (עדיף) או ע״י משלוח מייל או ע״י מילוי טופס צור קשר:

טלפון לפרטים ומידע נוסף אודות הגדלת מחזור הפעילות של העסק שלך (שימו לב, אנחנו לא מרפאת שיניים ולא מספקים ללקוחות פרטיים מידע בנוגע לטיפולים שיש באתר): 052-2306113

דוא״ל מכירות ישראל: sales.asroll@gmail.com


לקוחות בולטים שלנו

בשונה מהרבה חברות שמסתובבות באינטרנט לנו יש הרבה לקוחות וניסיון רב בשנים שמעיד על הצלחות. בחרנו גם לשלב את הדף העסקי שלנו באחד מהפורטלים שאנחנו מנהלים על מנת שתתרשמו מהכוח שעומד מאחורינו, יש לנו שיתופי פעולה רבים ואתרי אינטרנט רבים ושיטות שיווק שאחרים לא מכירים ולא יודעים. להלן חלק קטן מחוג לקוחותינו המונה מעל ל- 60 לקוחות בתחומי הרפואה האסתטית ורפואת שיניים בהם:

רשת פרופורציה, רשת קר לייזר, רשת שיניים של עמוס בוכניק המונה 25 סניפים, נאטורפיל, רשת מרפאות קליניקה סאן, רשת מרפאות שיניים השומר, ד״ר הרצל מיכאל מרפאת בוטיק, רשת מרפאות שיניים הילה, רשת מרפאות h.clinic, המרכז להשתלות שיניים איילון, רשת מרפאות קליניקה כרמל המונה יותר מ- 9 סניפים, הראל מרכזים מתקדמים להשתלות שיניים.

טלפון לפרטים ומידע נוסף אודות הגדלת מחזור הפעילות של העסק שלך 052-2306113